Най-голямото ни предимство пред другите агенции в сферата на недвижимите имоти е нетрадиционният ни подход, както и фактът, че сме винаги отворени към промяната и високо адаптивни към непрекъснато променящата се бизнес среда.
Какво ни прави уникални?
Ние приемаме сериозно всяко едно запитване, стараем се да третираме Вашия имот като наш собствен и така да отговорим на всяко Ваше очакване и да посрещнем адекватно нуждите Ви. Нашите служители, независимо каква позиция заемат, са учтиви, отговорни и приятелски настроени. С присъщия им професионализъм, те ще направят всичко необходимо, за да покрият Вашите изисквания и да постигнат търсения от Вас резултат. Ние вярваме и влагаме цялата си енергия в това, което правим, ето защо вече над 200 клиента ни се довериха в грижата за техния имот.
Гъвкаво работно време
Готово сме да посрещнем Вашите изисквания и да се съобразим с Вашите времеви ограничения. Нашият офис работи за Вас от понеделник до петък от 09:00 до 18:00 часа. Като допълнение, организираме огледи и извън работно време, през уикендите и по време на официални празници след предварителна уговорка. Гъвкави сме спрямо Вашите нужди.
Избор
Благодарение на огромния брой имоти за продажба и отдаване под наем, за които ежемесечно организираме огледи, които оценяваме или управляваме, ние имаме уникален поглед и познание за пазара на имоти в София. Всеки месец експертите на MyHome провеждат стотици оценки и огледи, като това им дава дълбоки познания за динамиката на имотния пазар.
„Управление на собственици“ - софтуер
MyHome предлага спокойствие както на наемателите, така и на наемодателите чрез професионално разработения Property Software, който ни позволява да регистрираме и водим отчетност по всички въпроси, задачи, финансови и маркетингови стратегии, свързани с всеки отделен имот. Нашата ИТ система ни дава възможност да работим ефективно, ускорявайки всички процеси и минимизирайки евентуални закъснения при отговарянето на запитвания или решаването на конктретни имуществени въпроси.
Заснемане
Ние Ви гарантираме, че Вашия имот ще бъде фотографиран и представен визуално във възможно най-добрата светлина пред потенциалните наематели. Нашият екип ще се погрижи да бъдат направени снимки с висока резолюция, да бъдат създадени 360-градусови турове, както и да бъде изготвено подробно описание на апартамента Ви. Всичко това – само с едно посещение.
Нашият офис
Ние вярваме, че централното местоположение на нашия офис е от съществено значение, за да бъдем достъпни за нашите клиенти и те да идват, винаги когато пожелаят или имат нужда от съдействие. Централната и комуникативна локация ни позволява да сме мобилни и да осигурим мрежата за поддръжка, която ни дава възможност лесно и безпрепятствено да осъществяваме дейността си.
Обучение
Ние предлагаме интензивно и непрекъснато обучение на персонала на всички нива в компанията. Вярваме, че винаги има какво ново да научим и накъде да се развиваме както в професионално, така и в чисто човешко отношение.
Ако имате интерес да работите с нас, моля свържете се с нас и ни изпратете мотивационно писмо и автобиография. Опитът в сферата не е задължително условие, за да бъдете одобрени. Ние наемаме хора, които макар и с недостатъчен опит, показват желание и амбиция да учат и успяват, следвайки принципите и целите, заложени в политиката на MyHome.
Безпристрастност, надеждност и професионализъм
Ние, екипът на MyHome, вярваме, че прозрачността е основната ценност, върху която се гради успешен бизнес. Ето защо членуваме в редица организации, които насърчават и регулират прозрачното протичане на процесите на пазара на имоти в България. MyHome е член на Британско-българската бизнес асоциация, заедно с Националната асоциация на недвижимите имоти в България.