„Стъпка по стъпка” за всяка фаза от наемането на имот.
Стъпка 1 – Заявете своя интерес
Първата стъпка в намирането на идеалното за Вас жилище е да се регистрирате при нас с едно обаждане на телефон +359 2 815 4080, с посещение на офиса ни или чрез имейл на info@myhome.bg
Може да регистрирате Вашите предпочитания и онлайн, за да спестите от личното си време.

Стъпка 2 – Намерете точното жилище за Вас
След като представите Вашите желания и изисквания по отношение на бъдещото Ви жилище, Вие ще получите от нас няколко предложения, които покриват критериите. Освен това ще Ви информираме непрекъснато чрез имейли, когато има налични нови имоти в базата ни данни.

Стъпка 3 – Краткосрочният наем добре ли е за Вас?
Краткосрочният наем е идеален за Вас, ако търсите временно решение на жилищните си проблеми и във всички случаи е по-изгоден от престоя Ви в хотел.
Този вид наем е удобен за посетители в София или за хора, които искат да опознаят определен район на града. Краткосрочният наем е подходящ и за хора, които правят ремонт на жилището си или се местят в ново. Този вид наем Ви осигурява гъвкавост в продължителността на престоя, като винаги предлага висок стандарт с включени удобства. (почистване, интернет, телевизия и комунални услуги).
Ако имате нужда от краткосрочен наем моля свържете се с нас

Стъпка 4 –Търсите ли напълно обслужено жилище?
Напълно обслужен апартамент означава, че някой друг се грижи за поддръжката и плащането на всички месечни сметки и телекомуникации, почистването на жилището, сменяне на спално бельо и кърпите. Всичко това е включено в месечния наем.
Някои хора идват временно в София, други посещават столицата за пръв път и нямат желание или време да се занимават с поддръжката и пълното обслужване на дома си. В тези случаи най-добрият вариант е наемането на обслужен имот (обзаведен и поддържан), в който единственото нещо, което трябва да направите е да донесете багажа и принадлежностите си.
Ако търсите обслужено жилище моля свържете се с нас

Стъпка 5 – Ползите от корпоративното обслужване
Нашият екип, посветен на корпоративното обслужване, е в помощ и услуга на фирми, които искат да намерят подходящи офиси за техните служители.
Ако искате да наемете имот чрез този екип от специалисти ще имате много ползи – на Ваше разположение ще бъде нает персонален Акаунт Мениджър, ще ви бъде предоставена подробна информация за града, съвети и напътствия относно наемането на офиси и помещения, поглед върху пазара в момента. Софтуерната ни платформа е отлично разработена и може да регистрира Вашите желания и изисквания и автоматично да намира подобни имоти. Това ще ви спести време и усилия.

Стъпка 6 –Обмисляте вариант да наемете управляван имот
Ние предлагаме услугата „управление на имот” от 2007 година. Оттогава забелязваме прогресивно увеличаване на процента на желаещите да наемат подобен имот. Така клиентите са спокойни, че друг поема грижата за дома им и те нямат никакви ангажименти.
Наемането на управляван имот е добър вариант, когато сте твърде заети. Ще имате агент от екипа ни, който ще се грижи за ежедневните задължения около дома ви. Ако имате някакъв проблем ще може да звъните на своя агент дори извън работно време. Доказано е през годините, че наемателите, които използват тези услуги решават проблемите си много по-бързо без значение дали става въпрос за ремонт, авария или друго нещо.

Стъпка 7 – Ключът към успешните огледи
Ние сме на разположение за огледи, когато на Вас ви е удобно. С удоволствие ще организираме посещение на харесания от Вас имот след работно време или през уикенда.
За да сте сигурни, че няма да изпуснете желания от Вас дом ние Ви препоръчваме да направите оглед възможно най-бързо. Ранният оглед ще Ви даде възможност първи да вземете решение дали Ви харесва жилището или не.

Стъпка 8 – Изготвяне на оферта
След като веднъж сте харесали даден имот ще трябва да попълните формуляр за наем. Може да напишете всички специални условия на офертата и да включите референции. След това ние ще обсъдим офертата Ви с наемодателя.

Стъпка 9 – Офертата е договорена
Ако вашата оферта е приета от собственика на жилището ние ще организираме следното (без значение дали управляваме имота или не):
- Ще поискаме референции от предишни наемодатели и настоящ работодател
- Ще организираме сключването на договор за наем
- Ще придвижим плащането (наем + депозит)

Стъпка 10 – Финализиране на сделката
Когато всичко е договорено ще Ви дадем набора от ключове, карти и чипове (ако има такива). Ако искате да използвате нашата услуга управление на имот ще Ви дадем данните на вашия личен агент.
Поздравления, сега може да се нанесете в новия си дом!

ТЪРСАЧКА ЗА НАЕМИ
Краткосрочни наеми
Посещавате София по бизнес или за удоволствие? Настаняването в хотел не е единствената възможна опция. Краткосрочният наем е по-изгоден и по-удобен вариант за настаняване и може много бързо да се организира.
Какво е краткосрочен наем?
Краткосрочен наем е временно обитаване на жилище, което варира от няколко седмици до няколко месеца (зависи от местните власти).
Можете да наемете краткосрочно всякакъв тип жилище – от студио до къща с десет спални.
Когато наемате жилище за кратко всички сметки са включени в наема (без телекомуникационните услуги).
Всичко е включено
Само си донесете багажа. Ние ще осигурим всичко друго.
Всички наши имоти за краткосрочен наем са много добре обзаведени. Имат всичко необходимо за живеене като кърпи, чаршафи, чинии, чаши, тенджери, тигани и електрически уреди. За Вас остава да набавите само каквото ще консумирате.
Най-честите клиенти на краткосрочни наеми
Голям брой компании използват тази опция като по-ефективен и изгоден вариант на престой в града от хотелите.
Хора, които се сблъскват с неочаквани аварии в жилищата си или планиращи големи ремонти, също се доверяват на краткосрочните наеми на имоти. Така те могат да останат близо до жилищата си, да контролират ремонтните дейности и в същото време не им се налага, да сменят района, в който живеят.
Ние предлагаме такъв вариант за медийни компании, които искат да заснемат реклами или филми.
Като наемател – какви са ползите от краткосрочно наемане?
Гъвкавост – имате възможност да удължавате Вашия престой със седмици и месеци със знанието на собственика на жилището.
Домашен уют – винаги е приятно да усещаш уюта на дом с много пространство и възможности за почивка. Това прави имотите за краткосрочен наем много по-атрактивни от хотелската стая.
Ако се интересувате от краткосрочен наем може да се обадите на телефон +359 2 815 4080 и ние ще Ви намерим най-доброто.
Като наемодател – защо да отдам апартамента си за краткосрочни наеми?
Гъвкавост – ако не сте сигурни дали искате да дадете апартамента си под наем, или искате да имате възможността да промените решението си по всяко време, то това е идеалната опция за Вас. Краткосрочните наеми на жилището ви ще Ви донесат допълнителни доходи, докато намерите дългосрочни наематели или в периодите, когато нямате наемател.
Избор – ако рекламирате имота си за краткосрочен наем и за дългосрочен ще имате много повече оферти.
Ефикасност – ако заминавате някъде на почивка или по бизнес за по-дълго време може да дадете жилището си под наем за този период. Така ще имате допълнителни доходи и в същото време няма да се притеснявате от набези на крадци.
За повече информация се обадете на телефон +359 2 815 4080
НАСТАНЯВАНЕ НА СТУДЕНТИ
Настаняване на студенти в София
MyHome осигурява уникални услуги за студенти. Разполагаме с направени и обзаведени по поръчка специални жилища за студенти в София, които покриват изискванията и на най-взискателните клиенти. Имаме специален екип, който се занимава с намиране на жилища за студенти без допълнително заплащане.
Как може MyHome да Ви помогне?
Услуга „намери дом”
Услуга „намери дом”
Ние ще намерим желания от Вас дом без значение дали си търсите жилище под наем за кратък или дълъг период, дали предпочитате модерно студио, апартамент или голяма къща, в която да живеете с много приятели. Без допълнително доплащане!
Лице за контакт
Лице за контакт, което ще отговаря и ще се грижи за всички нужди и изисквания, които се отнасят за имота Ви.
Езици
Нашият екип владее отлично няколко езика – български, английски, македонски и руски. В MyHome сме готови да помогнем на всички студенти, дори на чуждестранните, които искат да учат в София.
Съвети и насоки
Даваме подробен съвет как стъпка по стъпка да стигнете до подписване на договор за наем. Обясняваме детайлно всички финансови и правни действия, които трябва да се извършват и даваме подробна информация за града. Така Вие ще можете с лекота да изберете перфектната локация.
Свържете се с отдела за обслужване на студенти чрез имейл или с обаждане на телефон +359 2 815 4080.
УСЛУГИ ЗА КОРПОРАТИВНИ КЛИЕНТИ ПРИ ПРЕМЕСТВАНЕ В СОФИЯ
Местите се в София?
Ние предлагаме помощ при преместванията на много престижни фирми и компании .
Корпоративните услуги на MyHome са едни от водещите и добре утвърдени услуги в София. Ние предлагаме намиране на подходящи имоти и преместването в тях.
РАБОТОДАТЕЛИ / ОРГАНИЗАЦИИ
БЕЗПЛАТНИ УСЛУГИ ЗА ПРЕМЕСТВАНЕ
Предлагаме професионална помощ в преместването и настаняването в нови имоти на много бизнеси и организации в София.
- Получавате Акаунт Мениджър
- Специални презентации за служителите ви
- Съвети и насоки при наемането на имот
- Постоянна подкрепа по време на наемането на всеки един офис
- Съпроводени огледи (включително вечер и уикендите)
- Многоезично обслужване
- Безплатно
Свържете се с нас за повече информация
РАБОТНИЦИ / СТУДЕНТИ
ИЗБЯГАЙТЕ ОТ СТРЕСА ПРИ ТЪРСЕНЕТО НА ЖИЛИЩЕ
Ние помагаме да избегнете стреса от преместването в София за първи път без значение дали се местите от провинцията, или от друга държава.
Започнете…
Проверете първо с Вашия работодател дали вече работим с Вашата фирма
Ако MyHome РАБОТИ с фирмата Ви…
Свържете се с отдела ни „Човешки ресурси”, за да получите нашата подкрепа в търсенето на имот или в пренасянето в нов. Подкрепата ни е гарантирана по време на наема, а дори и след това.
Ако MyHome НЕ РАБОТИ все още с Вашата фирма…
Просто предложете нашите безплатни услуги на Вашия работодател или се свържете с нас и ние ще обсъдим от Ваше име подробностите с шефа Ви.
Свържете се с нас за повече информация
КОРПОРАТИВНИ ОФИСИ И ПРЕМЕСТВАНЕ НА ОФИСИ
Ние сме напълно убедени в предимствата да преместите бизнеса си в България. Тук има висококвалифицирана работна ръка. Много млади хора владеят повече от един език, средната работна заплата е по ниска в сравнение със Западна Европа. Също така сред предимствата са приемливите цени за наем на офиси и не на последно място ниските данъци. В следствие на тези фактори се забелязва растеж на процента на компании, които се местят в България.
Ние имаме голям опит и задълбочени познания за най-добрите бизнес сгради в София и можем с лекота да намерим подходяща за Вашата фирма.
Ако обмисляте преместване на бизнеса си или част от него в София не се колебайте да се свържете с нас за да обсъдим как можем да Ви помогнем с целия процес.